Winkelmandje

Er is nog niets in je winkelmandje geplaatst.

Verzending en afhalen

Verzendkosten

Wij hanteren transparante verzendkosten die apart worden vermeld bij elke bestelling en niet zijn doorberekend in de productprijzen. De verzendkosten voor zowel pakketten als pallets zijn gebaseerd op de gemiddelde gewichten van bestellingen en worden bepaald aan de hand van de bestelwaarde van de bestelling. Een overzicht van de verzendkosten voor Nederland en België vind je hieronder:

Bestelwaarde Verzendkosten
Nederland*
Verzendkosten
België
€ 0,00 - € 39,99 € 5,90 € 8,90
€ 40,00 - € 59,99 € 11,90 € 14,90
€ 60,00 - € 99,99 € 14,90 € 18,90
€ 100,00 - € 199,99 € 18,90 € 24,90
€ 200,00 - € 399,99 € 29,90 € 39,90
€ 400,00 - € 499,99 € 39,90 € 54,90
€ 500,00 en meer € 54,90 € 74,90

*Voor het bezorgen op de Waddeneilanden wordt een toeslag berekend. Omdat deze toeslag afhankelijk is van de omvang van de bestelling zal deze pas na het plaatsen van de bestelling berekend kunnen worden. Wij nemen in dat geval uiteraard contact met je op voordat de bestelling definitief gefactureerd of verzonden wordt, dus je kunt deze altijd nog wijzigen of annuleren.

Levertijd

Je bestelling wordt vrijwel altijd binnen één tot drie werkdagen verzonden, na ontvangst van de betaling (tenzij geen vooruitbetaling nodig is, zoals bij bestellingen onder rembours). Bij grote en zware bestellingen, zoals fitnessapparatuur of een flinke hoeveelheid gewichten, kan de verwerkingstijd oplopen tot circa vijf werkdagen. Speciale op maat gemaakte artikelen, zoals CHD dumbbells, hebben meestal een langere verwerkingstijd vanwege het montageproces. De verwerkingstijd van deze dumbbells kan oplopen tot circa twee weken. Wanneer het erg druk is kunnen verwerkingstijden uitlopen, neem op voorhand contact op met onze klantenservice als je op de hoogte wil zijn van de actuele drukte en verwerkingstijden.

Wanneer je bestelling door ons is verzonden wordt deze de eerstvolgende werkdag aangeboden op het bezorgadres, of binnen twee werkdagen als je in België woont.

Beschikbaarheid en voorraadstatus
Het grootste gedeelte van onze artikelen is direct uit eigen voorraad leverbaar, daardoor kunnen we snel verzenden. Als een artikel onverhoopt toch niet op korte termijn beschikbaar blijkt te zijn, ontvang je daarvan zo spoedig mogelijk bericht van ons. Je volledige bestelling wordt dan in backorder geplaatst. Bij elk artikel in onze webshop staat de beschikbaarheid aangegeven:

Op voorraad Het artikel is direct uit eigen voorraad leverbaar en de levering vindt in de meeste gevallen plaats binnen één tot drie werkdagen na ontvangst van de betaling.
Verwacht over x weken Het artikel is niet op voorraad en wordt over x weken verwacht. Je kunt het artikel alvast reserveren door een bestelling te plaatsen. Er kunnen geen rechten worden ontleend aan de verwachte levertermijn, dit is enkel een indicatie. De levertermijn kan namelijk uitlopen door externe factoren of derde partijen.
Momenteel niet leverbaar Het artikel is tijdelijk niet op voorraad maar er is helaas nog geen levertermijn bekend. Je kunt het artikel wel alvast reserveren door een bestelling te plaatsen.
Op bestelling Het artikel wordt enkel op bestelling geleverd. De levertijd is afhankelijk van het type artikel, informeer bij onze klantenservice voor de actuele levertijd.
Uitverkoop Het artikel zal uit het assortiment verdwijnen, het beperkte aantal exemplaren dat nog beschikbaar is staat aangegeven in de voorraadstatus.
Niet meer leverbaar Het artikel is uit het assortiment gehaald en is helaas niet meer verkrijgbaar.

Als een artikel tijdelijk uitverkocht is en er geen verwachte levertermijn bekend is kun je op de artikelpagina je e-mailadres achterlaten, je krijgt dan automatisch per e-mail bericht zodra het artikel weer op voorraad is.

Wanneer er slechts een beperkt aantal exemplaren beschikbaar is van populaire toestellen, is het mogelijk dat vooruitbetaalde bestellingen voorrang krijgen op bestellingen onder rembours. Hou hier rekening mee bij het plaatsen van de bestelling.

Terug naar boven

Bezorging

Kleinere bestellingen van pakketten tot 30 kg worden verzonden met de pakketdienst van DPD. Zwaardere en grotere bestellingen van bijvoorbeeld fitnessapparatuur en artikelen met een lengte vanaf 175 cm worden verzonden met een speciaal transportbedrijf (TransMission). Zowel de pakketdienst als het transportbedrijf leveren enkel tot de eerste afsluitbare deur op de begane grond. Het is niet mogelijk de bestelling op een postbusadres te laten bezorgen. Onze leveranciers bezorgen standaard op werkdagen tussen 8:30 uur en 18:00 uur. Je ontvangt van de leverancier een indicatie van het tijdstip van de levering.

Als je niet thuis bent
Als je bij de eerste afleverpoging niet thuis bent krijg je een kaart in de bus van onze leverancier. Je kunt dan contact opnemen met de leverancier om een nieuw aflevermoment in te plannen. Als je dat niet doet wordt normaal gesproken de volgende werkdag nogmaals geprobeerd te leveren. De leverancier kan de bestelling ook bij je buren afleveren, hiervan krijg je dan ook bericht door middel van een kaart in de bus. Indien het een pakketzending betreft zal DPD het pakket na de eerste afleverpoging naar een Parcelshop bij jou in de buurt brengen, je hebt dan een week de tijd om het pakket daar op te halen.

Controle bij de aflevering
Voordat je bij de leverancier tekent voor ontvangst van je bestelling dien je de levering altijd goed te controleren. Kijk of alle artikelen die je hebt besteld zijn inbegrepen bij de levering en of deze in goede staat verkeren. Als een artikel ontbreekt of beschadigd is moet de leverancier daarvan een aantekening maken, neem vervolgens direct contact op met onze klantenservice. Leg beschadigingen meteen vast op foto en maak ook foto's van de zending zoals deze werd afgeleverd, met name als er beschadigingen zichtbaar zijn aan de verpakkingsmaterialen.

Bestelling onvolledig ontvangen
Je krijgt altijd bericht van ons als wij je bestelling niet compleet kunnen verzenden, bijvoorbeeld wanneer een artikel tijdelijk is uitverkocht. Als je geen bericht van ons hebt gekregen maar toch een onvolledige bestelling hebt ontvangen, zijn de pakketten waarschijnlijk gescheiden geraakt bij de pakketdienst. Je kunt er dan van uitgaan dat de ontbrekende pakketten binnen enkele werkdagen alsnog door de pakketdienst worden nageleverd. Als dat niet het geval is kun je contact opnemen met onze klantenservice. Maak meteen foto's van de zending zoals deze werd afgeleverd, met name als er beschadigingen of andere onregelmatigheden zichtbaar zijn aan de verpakkingsmaterialen.

Terug naar boven

Zelf afhalen

Je kunt er ook voor kiezen om je bestelling zelf te komen afhalen in ons afhaalmagazijn in Sittard, je betaalt dan natuurlijk geen verzendkosten. Na het plaatsen van je bestelling op onze webshop krijg je van ons per e-mail bericht zodra je bestelling klaar ligt, je kunt deze dan tijdens de openingstijden van ons afhaalmagazijn zelf komen afhalen.

Terug naar boven

Levering naar het buitenland

Woon je niet in Nederland of België maar wil je wel graag iets bij ons bestellen? Dat kan, wij verzorgen namelijk bestellingen door heel Europa! Neem voor het plaatsen van je bestelling contact op met onze klantenservice en vraag naar de betalings- en verzendingcondities, zoals aangifteformulieren bij de douane.

Terug naar boven