1. Let op: door grote drukte bij de bezorgdiensten zijn er vertragingen van enkele werkdagen. Meer informatie.

    Let op: bezorgvertragingen. Meer informatie.

  2. De nieuwe ATX App is live! Download en probeer nu

  3. Gratis verzending in Nederland vanaf € 2.500,-

  4. Onze retourtermijn is verlengd tot 30 dagen

  5. Kopersbescherming en 3 jaar garantie op onze gecertificeerde equipment

Bezorgvertragingen bij onze partners

Let op: grote drukte rondom Black Friday en de feestdagen (november en december)

Door grote drukte in het netwerk van onze transporteur TransMission zijn er op verschillende depots helaas vertragingen ontstaan in de bezorging van zendingen. Met name in de regio Almere/Utrecht/Amsterdam en in delen van België zijn de vertragingen erg groot, waardoor de levering van zendingen enkele werkdagen tot een week langer kan duren dan normaal. TransMission werkt met man en macht om de vertragingen weg te werken maar dit gaat erg langzaam omdat er niet genoeg chauffeurs beschikbaar zijn door de krapte op de arbeidsmarkt en door ziektegevallen. Wij vragen je begrip voor deze situatie.

Ook DPD Pakketdienst waarschuwt voor vertragingen van enkele werkdagen. Dit wordt veroorzaakt door de grote drukte op dit moment en de krapte op de arbeidsmarkt waardoor zij niet genoeg bezorgers kunnen aantrekken. Daardoor kan de bezorging van pakketjes helaas ook vertraging oplopen. Het kan enkele dagen duren voordat pakketjes worden verwerkt in het centrale depot van DPD en tot die tijd zul je nog geen data in de tracking zien. Het is ook mogelijk dat pakketjes door de drukte bij een lokale Parcelshop worden afgeleverd, waar je deze vervolgens zelf kunt gaan afhalen, bijvoorbeeld wanneer de bezorger geen tijd meer heeft om alle bezorgingen af te maken.

Mocht je dus een nieuwe bestelling bij ons willen plaatsen, hou er dan rekening mee dat de bezorging daarvan enige vertraging kan oplopen. Mocht jouw bestelling al onderweg zijn en vertraging hebben opgelopen dan kun je contact opnemen met onze klantenservice voor meer informatie.

Wij begrijpen dat het erg vervelend is als een bestelling later aankomt dan verwacht. Onze excuses voor dit ongemak en bedankt voor je begrip en geduld.