Winkelmandje

Er is nog niets in je winkelmandje geplaatst.

Op dit moment is het erg druk in onze winkel, houd rekening met langere verwerkingstijden van tot twee weken. Meer weten? Bekijk de veelgestelde vragen. Als bedankje voor jullie begrip en jullie overweldigende support, zijn er de hele week te gekke producten te winnen op onze Instagram pagina.

Maatregelen Coronavirus

Levertijd

Het is op dit moment erg druk in onze webshop, waardoor het verwerken van bestellingen langer duurt en je rekening dient te houden met vertragingen. Dit geldt voor bestellingen die thuis worden bezorgd en ook voor bestellingen die afgehaald worden. Alle bestellingen worden voor zover mogelijk op volgorde van binnenkomst door ons verwerkt en wij zullen daarin geen uitzonderingen maken.

Normaal gesproken hanteren wij één tot drie werkdagen verwerkingstijd voor kleinere bestellingen (pakketjes) en drie tot vijf werkdagen verwerkingstijd voor grotere bestellingen (transportzendingen). Door de grote drukte zijn kleine bestellingen op dit moment met enkele dagen tot een week vertraagd en zijn grote bestellingen met één tot twee weken vertraagd. Mocht je niet langer op je bestelling willen wachten dan kun je deze uiteraard op elk moment weer annuleren.

Je krijgt automatisch per e-mail bericht van ons zodra de bestelling is verzonden, daarin staat ook alle informatie over de levering. Bedankt voor je begrip en geduld.

Terug naar boven

Showroom en winkel

Onze showroom en winkel zijn tijdelijk gesloten tot 6 april. Het is dus niet mogelijk om hier iets te komen bekijken of kopen. Je kunt je bestelling uiteraard wel online plaatsen, dan zullen wij deze aan huis bezorgen.

Terug naar boven

Bezorgen

Bestellingen worden nog gewoon thuisbezorgd in zowel Nederland als België. Het is wel mogelijk dat de bezorging gezien de omstandigheden hinder of vertraging oploopt.

Wij vragen onze klanten om zorg te dragen voor het volgende:

  • Wees er zeker van dat de zending geleverd kan worden op het afleveradres en dat daar iemand aanwezig;
  • Zorg dat je telefonisch bereikbaar bent op de dag van levering;
  • Je hoeft geen handtekening te zetten, dat doen de bezorgers zelf. Zij kunnen dan wellicht wel naar de laatste cijfers van je id-kaart vragen, hou deze dus bij de hand;
  • Laat het ons weten als de zending voor je deur mag worden neergezet zonder handtekening (het risico voor diefstal of schade ligt dan wel bij jou zelf).

Terug naar boven

Afhalen

Het is voor nieuwe bestellingen helaas niet meer mogelijk om deze te komen afhalen. Wij kunnen je bestelling uiteraard wel nog gewoon aan huis bezorgen.

Indien je al eerder een bestelling hebt geplaatst met de optie afhalen, dan kun je de bestelling wel nog komen afhalen nadat je van ons per e-mail de afhaalbevestiging ontvangen hebt. Wij hebben hiervoor wel enkele hygiënische maatregelen getroffen:

  • Afhaling is enkel nog op afspraak mogelijk, om te voorkomen dat veel mensen tegelijkertijd langskomen;
  • Bij aankomst dien je je te melden aan het loket bij de ingang, vervolgens zetten wij de bestelling voor je klaar en kun je deze meenemen. Wij zorgen ervoor dat er altijd minstens anderhalve meter afstand is tussen jou en onze medewerkers.

Terug naar boven

Telefonische bereikbaarheid

Op dit moment worden wij overspoeld met bestellingen, e-mails en telefoontjes waardoor ons klantenservice team het erg druk heeft. Wij hebben daarom besloten om onze telefooncentrale voor onbepaalde tijd uit te schakelen, zodat ons team ongehinderd kan doorwerken om alle bestellingen en andere verzoeken zo efficient en snel mogelijk te verwerken.

Wanneer je vragen hebt kun je ons een e-mail sturen, wij doen ons best om alle e-mails binnen enkele uren en hooguit binnen één werkdag te beantwoorden.

Terug naar boven