1. Let op: het is erg druk, houd rekening met vertragingen van circa 2 tot 3 werkdagen. Meer informatie

    Vertragingen: circa 2-3 dagen. Lees meer

  2. De nieuwe ATX App is live! Download en probeer nu

  3. Gratis verzending in Nederland vanaf € 2.500,-

  4. Onze retourtermijn is verlengd tot 30 dagen

  5. Kopersbescherming en 3 jaar garantie op onze gecertificeerde equipment

Maatregelen Coronavirus

Levertijd

Het is op dit moment erg druk in onze webshop, waardoor het verwerken van bestellingen langer duurt en je rekening dient te houden met vertragingen. Dit geldt voor bestellingen die thuis worden bezorgd en ook voor bestellingen die afgehaald worden. Alle bestellingen worden voor zover mogelijk op volgorde van binnenkomst door ons verwerkt en wij zullen daarin geen uitzonderingen maken.

Normaal gesproken hanteren wij een verwerkingstijd van enkele werkdagen voor het verzenden van de bestellingen. Door de grote drukte zijn deze verwerkingstijden op dit moment echter met enkele werkdagen vertraagd. Mocht je niet langer op je bestelling willen wachten dan kun je deze uiteraard op elk moment weer annuleren.

Na de verzending kunnen er vanwege de enorme drukte bij de bezorgdiensten ook nog vertragingen optreden. De actuele levertijden van onze bezorgdiensten vind je verderop op deze pagina onder het kopje bezorgen.

Je krijgt automatisch per e-mail bericht van ons zodra de bestelling is verzonden, daarin staat ook alle informatie over de levering. Bedankt voor je begrip en geduld.

Terug naar boven

Showroom en winkel

Onze showroom en fysieke winkel zijn wegens verbouwingen naar verwachting tot eind 2022 gesloten. Het is gedurende deze periode helaas niet mogelijk om in onze showroom iets te komen bekijken of kopen. Je kunt je bestelling uiteraard wel online plaatsen in onze webshop, dan zullen wij deze aan huis bezorgen of je kunt deze in ons magazijn komen afhalen.

Terug naar boven

Bezorgen

Bestellingen worden nog gewoon thuisbezorgd in zowel Nederland als België. Het is wel mogelijk dat de bezorging gezien de omstandigheden hinder of vertraging oploopt. Zowel DPD als TransMission hebben op momenten nog te maken met grote drukte waardoor er één of twee dagen vertraging kan ontstaan in de bezorging van je bestelling. In de meeste gevallen worden de zendingen nu echter weer zonder vertraging geleverd. Tijdens piekperiodes, bijvoorbeeld rondom feestdagen als Black Friday, Sinterklaas en Kerst, kunnen er bij de bezorgdiensten vertragingen van enkele werkdagen ontstaan.

Wij vragen onze klanten om zorg te dragen voor het volgende:

  • Wees er zeker van dat de zending geleverd kan worden op het afleveradres en zorg dat daar iemand aanwezig is;
  • Vul géén bedrijfsnaam in als er op je thuisadres geleverd wordt, anders gaat de bezorgdienst er wellicht van uit dat het bedrijf gesloten is;
  • Geef géén afhaalpunt op als afleveradres wanneer dat afhaalpunt vanwege de lockdown gesloten is;
  • Zorg dat je telefonisch bereikbaar bent op de dag van levering voor het geval de bezorger of wij je proberen te bereiken;
  • Je hoeft geen handtekening te zetten, dat doen de bezorgers zelf. Zij kunnen in sommige gevallen wel naar de laatste cijfers van je id-kaart vragen, hou deze dus bij de hand;
  • Laat het ons weten als de zending voor je deur mag worden neergezet zonder handtekening (het risico voor diefstal of schade ligt dan wel bij jou zelf).

Terug naar boven

Afhalen

Indien je online in onze webshop een bestelling hebt geplaatst met de optie afhalen, dan kun je de bestelling hier komen afhalen nadat je van ons per e-mail de afhaalbevestiging ontvangen hebt. Het verwerken van een bestelling die wordt afgehaald duurt even lang als een bestelling die verzonden wordt. Wij proberen alle bestellingen zoveel mogelijk op volgorde te verwerken.

Om de afhaling van bestellingen veilig te laten verlopen hebben wij enkele hygiënische maatregelen getroffen:

  • Afhaling is enkel op afspraak mogelijk. Zo kunnen wij voorkomen dat meerdere klanten tegelijkertijd langskomen;
  • Bij aankomst dien je je te melden aan het loket bij de ingang, vervolgens zetten wij de bestelling voor je klaar en kun je deze meenemen. Wij zorgen ervoor dat er altijd voldoende afstand is tussen jou en onze medewerkers;
  • Het dragen van een mondkapje is verplicht wanneer je langskomt om je bestelling af te halen.

Terug naar boven

Telefonische bereikbaarheid

Op dit moment worden wij overspoeld met bestellingen, e-mails en telefoontjes waardoor ons klantenservice team het erg druk heeft. Indien je telefonisch contact met ons opneemt, hou er dan rekening mee dat je misschien iets langer moet wachten voordat je één van onze collega's kunt spreken.

Wanneer je vragen hebt kun je ons ook een e-mail sturen, wij doen ons best om alle e-mails binnen enkele uren en hooguit binnen één werkdag te beantwoorden.

Terug naar boven