1. Belangrijke mededeling: het is erg druk in onze winkel, houd rekening met vertragingen van circa 5 tot 7 werkdagen. Het afhalen van bestellingen is tijdelijk niet mogelijk. Meer informatie.

    Verzendvertraging: circa 5 tot 7 werkdagen. Afhalen is tijdelijk niet mogelijk. Meer informatie.

  2. Welkom in onze nieuwe webshop!

    Heb je suggesties of ben je een bug tegengekomen? Laat het ons weten.

    Laat ons weten wat je ervan vindt.

Magnesium Grip Chalk

Op voorraad
Magnesium Grip Chalk (blok)
€ 1,95 incl. btw
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10+
Magnesium Grip Chalk (8 blokken)
€ 14,50 incl. btw
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10+
Magnesiumpoeder houdt de handen droog voor een sterke en veilige grip. Onmisbaar voor gewichtheffen en andere sporten.

Beschrijving

Eenvoudig maar onmisbaar in de gym

Magnesium absorbeert zweet van de handen en verbetert zo de grip, essentieel voor sporten als gewichtheffen, turnen, klimmen en atletiek. Een klein beetje magnesiumpoeder kan al een groot verschil maken in grip en prestaties. Het magnesiumcarbonaat wordt geleverd als handig blok en kan indien gewenst eenvoudig tot poeder verpulverd worden.

Kenmerken:

  • Grip chalk van hoogwaardige magnesiumcarbonaat
  • Houdt de handen droog voor een sterke en veilige grip
  • Essentieel voor gewichtheffen, turnen, klimmen en atletiek
  • Verkrijgbaar als losse blokken van 56 gram of als doos met 8 blokken
  • Elk blok is individueel verpakt in papier
  • Eenvoudig tot poeder te verpulveren

Specificaties

Magnesium Grip Chalk (blok)
ArtikelnummerWLA-3090
MerkIronsports
Gewicht56 gram
Inhoud1 blok
Magnesium Grip Chalk (8 blokken)

#atxbarbellclub

Word lid van de club door jouw foto's op Instagram te taggen met #atxbarbellclub.
Wij delen de beste foto's op onze website en social media kanalen.

KLANTREVIEWS

Gerelateerde blog artikelen

  1. Hulpmiddelen voor een betere grip

    Hulpmiddelen voor een betere grip

    Grip is vaak de beperkende factor bij oefeningen zoals zware deadlifts. Lees hoe je je gripkracht sterker kan maken.