JavaScript lijkt uitgeschakeld te zijn in jouw browser. Zet Javascript aan in je browser voor de beste ervaring op onze site.
Verzending en afhalen
Verzendkosten
Wij hanteren transparante verzendkosten die wij niet in de productprijzen verstoppen, zoals andere aanbieders vaak wel doen onder het mom van zogenaamde 'gratis' verzending. Bij ons weet je dus altijd precies wat het verzenden van je bestelling daadwerkelijk kost. En omdat wij de verzendkosten niet in de prijs van elk individueel product doorberekenen betaal je nooit teveel voor de verzending. Ons systeem combineert namelijk alle producten in je bestelling en berekent dan de beste verzendkosten voor de gehele zending. Daardoor ben je onder de streep goedkoper uit, met name wanneer je meerdere producten tegelijk bestelt, omdat je bij ons niet voor elk product aparte verzendkosten betaalt die in de productprijs verstopt zijn. De verzending is bij ons overigens wel écht gratis voor bestellingen vanaf € 2.500,- bestelwaarde (naar België vanaf € 2.850,- en naar Luxemburg vanaf € 2.990,-).
De verzendkosten van elke bestelling worden automatisch berekend op basis van het gewicht, de omvang en de verzendwijze van de producten. In de winkelwagen en tijdens het afrekenen worden de verzendkosten duidelijk vermeld, zodat je voor het afrekenen al weet hoe hoog de verzendkosten zullen zijn. Een algemene indicatie voor de verzendkosten vind je hieronder:
Gewicht of | Verzendwijze | Verzendkosten Nederland1 |
Verzendkosten België |
Verzendkosten Luxemburg |
0 - 20 kg | Pakket | € 7,95 | € 9,95 | € 10,95 |
20 - 40 kg | Pakket | € 14,95 | € 19,95 | € 21,95 |
40 - 60 kg | Pakket | € 21,95 | € 29,95 | € 32,95 |
60 - 90 kg | Colli | € 29,95 | € 49,95 | € 54,95 |
90 - 150 kg | Mini pallet | € 39,95 | € 59,95 | € 69,95 |
150 - 400 kg | Halfpallet | € 49,95 | € 69,95 | € 79,95 |
400 - 800 kg | Pallet | € 69,95 | € 89,95 | € 99,95 |
800 kg en hoger | Outsize pallet | € 79,95 | € 99,95 | € 149,95 |
1 Voor bezorging op de Waddeneilanden wordt een toeslag berekend. Deze toeslag wordt tijden het afrekenen getoond.
Let op: bovenstaande overzicht dient enkel ter indicatie. De exacte verzendkosten worden namelijk niet alleen gebaseerd op het gewicht van het product maar ook op de omvang en de verzendwijze. Zo zullen de verzendkosten van een 15 kg zware halterstang ondanks het lage gewicht toch wat hoger uitvallen, aangezien halterstangen te groot zijn voor de pakketdienst en daarom enkel per transporteur verzonden kunnen worden. En een 32 kg zware kettlebell is te zwaar om als pakketje te verzenden en kan enkel per transporteur op een mini pallet verzonden worden. Zo zijn er nog talloze combinaties van producten mogelijk en diverse formaten pallets waarmee wij verzenden. Ons systeem zal voor elke bestelling automatisch de beste verzendkosten berekenen, zodat je nooit teveel betaalt.
Levertijd
Je bestelling wordt vrijwel altijd binnen één tot drie werkdagen verzonden, na ontvangst van de betaling (tenzij geen vooruitbetaling nodig is, zoals bij bestellingen onder rembours). Bij grote en zware bestellingen, zoals fitnessapparatuur of een flinke hoeveelheid gewichten, kan de verwerkingstijd oplopen tot circa vijf werkdagen. Speciale op maat gemaakte producten, zoals CHD dumbbells, hebben meestal een langere verwerkingstijd vanwege het montageproces. De verwerkingstijd van deze dumbbells kan oplopen tot circa twee weken. Wanneer het erg druk is kunnen verwerkingstijden uitlopen, neem op voorhand contact op met onze klantenservice als je op de hoogte wil zijn van de actuele drukte en verwerkingstijden.
Binnen Nederland wordt je bestelling na verzending doorgaans de eerstvolgende werkdag aangeboden op het bezorgadres. Naar België is de levertijd één tot twee werkdagen en naar Luxemburg kan dit circa 5 tot 10 werkdagen in beslag nemen. Tijdens drukke piekperiodes, bijvoorbeeld rondom feestdagen zoals Black Friday, Sinterklaas en Kerst, kunnen er bij de bezorgdiensten vertragingen van enkele dagen ontstaan. Bezoek onze pagina met actuele vertragingen om te zien of er momenteel vertragingen zijn bij de bezorgdiensten. Er kunnen ook vertragingen ontstaan door onvoorziene omstandigheden, zoals autopech, ongelukken, slechte weersomstandigheden, verkeersdrukte etc. Fitness Seller kan niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele vertragingen bij de bezorgdiensten.
Beschikbaarheid en voorraadstatus
Het grootste gedeelte van onze producten is direct uit eigen voorraad leverbaar, daardoor kunnen we snel verzenden. Als een product onverhoopt toch niet op korte termijn beschikbaar blijkt te zijn, dan zullen wij je daar zo spoedig mogelijk over inlichten. Bij elk product in onze webshop staat de beschikbaarheid aangegeven:
Op voorraad | Het product is direct uit eigen voorraad leverbaar en je bestelling wordt zo snel mogelijk verwerkt. |
Niet op voorraad | Het product is tijdelijk niet op voorraad en er is nog geen levertermijn bekend. Je kunt je aanmelden om via e-mail bericht te krijgen zodra het product weer leverbaar is. |
Vooruitbestellen / pre‑order | Het product is niet op voorraad maar kan wel alvast worden vooruitbesteld. Indien de verwachte levertijd bekend is dan wordt deze vermeld. De hele bestelling wordt pas verzonden wanneer alle bestelde producten weer op voorraad zijn. Als je andere producten al eerder wilt ontvangen, plaats dan twee aparte bestellingen: één bestelling met de producten die je wil vooruitbestellen en één bestelling met de producten die direct uit voorraad leverbaar zijn. |
Op bestelling | Het product wordt enkel op bestelling geleverd. Na het plaatsen van de bestelling wordt het product voor jou gemaakt of besteld. Indien de verwachte levertijd bekend is dan wordt deze vermeld. De hele bestelling wordt pas verzonden wanneer alle bestelde producten beschikbaar zijn. Als je andere producten al eerder wilt ontvangen, plaats dan twee aparte bestellingen: één bestelling met de producten die op bestelling worden geleverd en één bestelling met de producten die direct uit voorraad leverbaar zijn. Hou er rekening mee dat producten die op bestelling worden gemaakt meestal niet kunnen worden geretourneerd. |
Uitverkoop | Het product zal binnenkort uit het assortiment verdwijnen. In de meeste gevallen kun je in de voorraadstatus ook zien hoeveel exemplaren er nog beschikbaar zijn. |
Niet meer leverbaar | Het product is uit het assortiment gehaald en is helaas nooit meer verkrijgbaar. Indien er alternatieve producten verkrijgbaar zijn dan tonen wij die op de productpagina. |
Bezorging
Kleinere bestellingen van pakketten tot 30 kg worden verzonden met de pakketdienst van DPD. Zwaardere en grotere bestellingen van bijvoorbeeld fitnessapparatuur en producten met een lengte vanaf 175 cm worden verzonden met een speciaal transportbedrijf (TransMission). Zowel de pakketdienst als het transportbedrijf leveren enkel tot aan de eerste afsluitbare deur op de begane grond. In het geval van een transportzending zullen de meeste leveringen plaatsvinden door middel van een grote vrachtwagen. Laat ons a.u.b. op voorhand iets weten als het afleveradres niet toegankelijk is voor de vrachtwagen. Tijdens de levering zal de transporteur de goederen zo dicht mogelijk bij de deur plaatsen, afhankelijk van de toegankelijkheid. Wanneer het pad naar de deur niet toegankelijk is voor de palletwagen dan zal de pallet op de oprit of op de stoep geplaatst moeten worden, bijvoorbeeld als het pad naar de deur te smal is voor de pallet of omdat er geen verharde ondergrond is aanwezig is voor de palletwagen (deze kan namelijk niet over grind, zand, gras etc. rijden). Na de levering dien je de pallet zelf af te stapelen om de goederen naar binnen te brengen. De chauffeur kan daar niet bij helpen, dus zorg dat er indien nodig genoeg mankracht aanwezig is om jou te helpen met tillen. Het is niet mogelijk om een bestelling op een postbusadres te laten bezorgen.
Het bezorgmoment kiezen
Onze vervoerders bezorgen standaard op werkdagen tussen 8:00 uur en 18:00 uur. Op de dag van de levering ontvang je van de vervoerder een e-mail met daarin een indicatie van de bezorgtijd (voor transportzendingen naar België en Luxemburg is een tijdsindicatie helaas niet altijd voor alle zendingen mogelijk maar hier wordt hard aan gewerkt door TransMission). Normaal gesproken zal je bestelling zo snel mogelijk door ons worden verwerkt en verzonden en wordt er door ons geen rekening gehouden met de dag van levering. Mocht je op voorhand echter al weten dat er op bepaalde dagen of momenten niet geleverd kan worden, neem dan even contact op met onze klantenservice om de levering van je bestelling met ons af te stemmen. Indien je een specifieke bezorgdatum wil afspreken dan kun je dat ook vermelden in de opmerkingen van je bestelling, wij zullen daar dan rekening mee te houden bij het verzenden van de bestelling. Fitness Seller kan echter niet aansprakelijk worden gehouden voor eventuele vertragingen die zich na de verzending voordoen bij de vervoerder. Voor zendingen naar België en Luxemburg is het ook niet altijd mogelijk om het bezorgmoment nauwkeurig in te plannen, omdat deze zendingen niet altijd binnen 24 uur geleverd kunnen worden. Hou er dus rekening mee dat dat je bestelling mogelijk later dan gepland kan aankomen.
Mocht je toch meer zekerheid willen over de bezorgdatum of het aflevermoment dan is het bij transportzendingen mogelijk om tegen bijbetaling een zogenaamde Plusdienst aan te vragen. Door middel van een Plusdienst kun je een levering op een specifiek dagdeel inplannen, bijvoorbeeld vóór 10.00 uur of tussen 12.00 uur en 14.00 uur. Plusdienst zendingen krijgen prioriteit bij de transporteur dus dat biedt meer zekerheid voor de levering op de gewenste dag. Voor zendingen binnen Nederland kan er tegen bijbetaling ook worden gekozen voor een zaterdaglevering (in België en Luxemburg zijn zaterdagleveringen helaas niet mogelijk). De kosten van een Plusdienst levering en zaterdaglevering verschillen per zending. Neem contact op met onze klantenservice voor meer informatie.
Als je niet thuis bent
Wanneer je bij de eerste afleverpoging van een pakketzending (tot 20 kg via DPD Pakketdienst) niet thuis bent dan zal de bezorger proberen het pakket bij de buren aan te bieden of het pakket naar een DPD Parcelshop (afhaalpunt) bij jou in de buurt brengen. Je hebt dan een week de tijd om het pakket daar op te halen. In het geval van een transportzending (via TransMission) is er geen levering op een afhaalpunt mogelijk. Wij stellen wij het op prijs als je ons op tijd iets laat weten indien je op bepaalde dagen niet in staat bent om de zending in ontvangst te nemen, dat scheelt namelijk een onnodige rit met en maakt het makkelijker voor de transporteur om de bezorgroutes in te plannen. Mocht je onverhoopt toch niet thuis zijn bij de afleverpoging van een transportzending dan zal er de eerstvolgende werkdag een nieuwe afleverpoging worden gedaan óf je krijgt van de transporteur een kaart in de bus zodat je contact met hen kunt opnemen. Je kunt dan binnen vijf dagen op de kaart reageren om een nieuw aflevermoment in te plannen, als je dat niet doet zal de zending retour worden gestuurd naar ons. De transporteur kan de zending bij wijze van uitzondering ook bij de buren bezorgen, echter zal dat in de praktijk niet snel gebeuren tenzij het een vrij kleine of lichte zending betreft. Voor zakelijke klanten geldt dat er mogelijk extra kosten in rekening worden gesteld voor elke afleverpoging dat zij niet aanwezig zijn. Mocht je dus op voorhand al weten dat je zaak gesloten is op bepaalde tijdstippen of dagen, stem de levering dan eerst even af met onze klantenservice om onnodige extra kosten te voorkomen.
Controle bij aflevering
Bij pakketzendingen kun je het pakket direct na ontvangst uitpakken en de bestelling controleren. Mocht er iets niet kloppen neem dan direct contact op met onze klantenservice om dit te melden. Bij de levering van grote transportzendingen kun je voor zover mogelijk meteen controleren of alle producten aanwezig zijn en of de verpakkingen in goede staat verkeren. Als er een product ontbreekt of als er een verpakking of product zichtbaar beschadigd is dan kun je de bezorger vragen om daar een aantekening van te maken. Maak vervolgens meteen foto's van de beschadiging en van de verpakking en neem contact op met onze klantenservice om dit te melden.
Bestelling onvolledig ontvangen
Je krijgt altijd bericht van ons als wij je bestelling niet compleet kunnen verzenden, bijvoorbeeld wanneer een product tijdelijk is uitverkocht. Op de pakbon die je per e-mail ontvangt staat vermeld welke producten zijn verzonden en welke producten eventueel nog worden nageleverd. Als er op de pakbon geen melding staat van een nalevering maar je hebt toch een onvolledige bestelling ontvangen, maak dan eerst alle verpakkingen open en controleer of de ontbrekende producten wellicht in de verpakking van een ander product erbij zijn gestopt. Het is ook mogelijk dat de zending gescheiden is geraakt bij de vervoerder. Dit kan wel eens voorkomen bij pakketten met afwijkende maten, zoals halterstangen. Controleer in je zendingsgegevens uit hoeveel pakketten jouw zending bestaat en of er nog pakketten ontbreken. Je kunt er dan van uitgaan dat de ontbrekende pakketten binnen enkele werkdagen alsnog door de vervoerder worden nageleverd. Als dat niet het geval is dan kun je contact opnemen met onze klantenservice. Mochten er beschadigingen of andere onregelmatigheden zichtbaar zijn aan de verpakkingsmaterialen, maak dan meteen foto's van de zending zoals deze werd geleverd en meld dit aan onze klantenservice.
Veelgestelde vragen
Veelgestelde vragen over DPD
Hoe weet ik of mijn bestelling door DPD wordt bezorgd?
Kleinere producten en kleine of lichte bestellingen worden doorgaans altijd als pakketjes via DPD bezorgd. Als de lengte van het pakketje kleiner is dan 175 cm, en de omvang van je pakket kleiner is dan 300 cm, en het gewicht minder is dan 30 kg, dan zullen wij deze met DPD verzenden.
Wanneer wordt de zending geleverd?
DPD bezorgt standaard op werkdagen tussen 8:00 uur en 18:00 uur. De levertijd na verzending is binnen Nederland in de meeste gevallen één werkdag en in België één tot twee werkdagen. Bezoek onze pagina met actuele vertragingen om te zien of er momenteel vertragingen zijn bij de bezorgdiensten.
Hoe word ik op de hoogte gehouden?
Een dag voor de levering ontvang je van DPD per e-mail bericht dat het pakketje de volgende dag wordt geleverd. Op de dag van levering ontvang je nogmaals van DPD per e-mail bericht met daarin de verwachte bezorgtijd in een tijdvak van 1 uur.
Kan ik een bezorgmoment kiezen?
Nee niet als een optie tijdens het afronden van je bestelling. Eén dag voor ontvangst wordt er echter een DPD Predict e-mail naar je verzonden. Hier kun je eventueel andere bezorginstructies aangeven. Dit kan tot een half uur voor bezorging. De opties waaruit gekozen kan worden zijn als volgt:
- Bezorgen op een andere datum
- Bezorgen op een ander adres
- Bezorgen bij een Pickup parcelshop (enkel voor pakketten tot 20 kg en maximaal 100 x 50 x 50 cm)
- Het geven van toestemming om het pakket op een veilige plaats neer te zetten
Ik was niet thuis en heb de afleverpoging gemist
Mocht je onverhoopt niet thuis zijn bij de afleverpoging dan laat de chauffeur een niet-thuis-bericht achter in de brievenbus. Daarop staat wat je kan doen om het pakket alsnog in ontvangst te nemen. Je kunt dan binnen vijf dagen op de kaart reageren om een nieuw aflevermoment in te plannen, als je dat niet doet zal de zending retour worden gestuurd naar ons.
Ik kan niet ontvangen maar ik wil wel dat de zending geleverd wordt
Indien je pakket met DPD is verzonden ontvang je dag voor de levering een e-mail met bezorginformatie: "DPD Predict". Via de DPD Predict e-mail kun je een Neerzettoestemming geven. Daarmee geef je de bezorger toestemming om het pakket op de door jou aangegeven locatie neer te zetten en achter te laten.
Let op: neerzetten geschiedt op eigen risico. Indien je instructie hebt gegeven tot het neerzetten van je bestelling en deze loopt na het achterlaten schade op of er is sprake van diefstal, dan kunnen Fitness Seller en de pakketdienst DPD hiervoor niet aansprakelijk worden gesteld.
De zending heeft zichtbare beschadigingen bij ontvangst
Bij de levering kun je voor zover mogelijk meteen controleren of de verpakking in goede staat verkeert. Als er een verpakking zichtbaar beschadigd is dan kun je de bezorger vragen om daar een aantekening van te maken. Maak vervolgens meteen foto's van de beschadiging en van de verpakking en neem contact op met onze klantenservice om dit te melden.
Ik heb mijn bestelling onvolledig ontvangen
Als er op de pakbon geen melding staat van een nalevering maar je hebt toch een onvolledige bestelling ontvangen, dan zijn de pakketten waarschijnlijk gescheiden geraakt bij de bezorgdienst. Dit komt bijvoorbeeld wel eens voor bij pakketten met afwijkende maten, zoals halterstangen. Controleer in je zendingsgegevens uit hoeveel pakketten jouw zending bestaat en of er inderdaad nog een of meerdere pakketten ontbreken. Je kunt er dan van uitgaan dat de ontbrekende pakketten binnen enkele werkdagen alsnog door de vervoerder worden nageleverd. Als je toch alle pakketten hebt ontvangen maar je bestelling is niet compleet, neem dan contact op met onze klantenservice.
Veelgestelde vragen over TransMission
Hoe weet ik of mijn bestelling door TransMission wordt bezorgd?
Grote en zware producten en bestellingen worden doorgaans via TransMission bezorgd. Als één product uit de bestelling al langer is dan 175 cm of zwaarder is dan 30 kg, dan verzenden wij deze met TransMission.
Wanneer wordt de zending geleverd?
Onze vervoerders bezorgen standaard op werkdagen tussen 8:00 uur en 18:00 uur. Op de dag van de levering ontvang je van de vervoerder een e-mail met daarin een indicatie van de bezorgtijd (voor transportzendingen naar België en Luxemburg is een tijdsindicatie helaas niet altijd voor alle zendingen mogelijk maar hier wordt hard aan gewerkt door TransMission). Bezoek onze pagina met actuele vertragingen om te zien of er momenteel vertragingen zijn bij onze de bezorgdiensten.
Kan ik een bezorgmoment kiezen?
Indien je op voorhand al weet dat er op bepaalde dagen of momenten niet geleverd kan worden, of als je een voorkeursdatum hebt voor de levering van je bestelling, dan kun je dat vermelden in de opmerkingen van je bestelling. Wij zullen hier dan rekening mee houden bij de verzending van je bestelling. Je kunt ook contact opnemen met onze klantenservice om de levering van je bestelling met ons af te stemmen. Als je meer zekerheid wilt over de bezorgdatum van je bestelling, bijvoorbeeld omdat je hiervoor speciaal verlof moet opnemen, dan raden wij aan om tegen bijbetaling een zogenaamde Plusdienst aan te vragen. Daarmee krijgt jouw zending namelijk prioriteit in het netwerk van de transporteur en kun je een bezorgdatum én een tijdvak kiezen.
Ik wil dat er op een specifieke tijd geleverd wordt
Bij transportzendingen is het mogelijk om tegen bijbetaling een zogenaamde Plusdienst aan te vragen. Door middel van een Plusdienst kun je een levering op een specifiek dagdeel of in een specifiek tijdvak inplannen, bijvoorbeeld vóór 10.00 uur of tussen 12.00 uur en 14.00 uur. Neem contact op met onze klantenservice voor meer informatie of om een Plusdienst aan te vragen.
Ik wil mijn zending op zaterdag ontvangen
Voor zendingen binnen Nederland kan er tegen bijbetaling worden gekozen voor een zaterdaglevering. In België en Luxemburg zijn zaterdagleveringen helaas niet mogelijk. De kosten voor een zaterdaglevering bedragen 200% van de normale verzendkosten. Neem contact op met onze klantenservice als je een zaterdaglevering wil inplannen of vermeld dit in de opmerkingen van je bestelling.
Ik was niet thuis en heb de afleverpoging gemist
Mocht je onverhoopt niet thuis zijn bij de afleverpoging van een transportzending dan zal er de eerstvolgende werkdag een nieuwe afleverpoging worden gedaan óf je krijgt van de transporteur een kaart in de bus zodat je contact met hen kunt opnemen. Je kunt dan binnen vijf dagen op de kaart reageren om een nieuw aflevermoment in te plannen, als je dat niet doet zal de zending retour worden gestuurd naar ons. Transportzendingen kunnen helaas niet op een afhaalpunt worden geleverd.
Ik kan niet ontvangen maar ik wil wel dat de zending geleverd wordt.
Bij afwezigheid kun je een neerzettoestemming geven. Daarmee geef je de chauffeur toestemming om de zending op de door jou aangegeven locatie neer te zetten en achter te laten. Stuur ons een e-mail waarin je de neerzettoestemming aanvraagt, inclusief instructies voor de locatie waar de zending mag worden neergezet. Hou er rekening mee dat deze locatie toegankelijk moet zijn voor de palletwagen, dus geen smalle doorgangen of grind, gras, zand etc.
Let op: neerzetten geschiedt op eigen risico. Indien je instructie hebt gegeven tot het neerzetten van je bestelling en deze loopt na het achterlaten schade op of er is sprake van diefstal, dan kunnen Fitness Seller en de transporteur TransMission hiervoor niet aansprakelijk worden gesteld.
Kan de chauffeur voor levering contact met mij opnemen?
De chauffeur zal normaal gesproken altijd kort voordat de afleveringpoging plaatsvindt telefonisch contact met je opnemen. Dit is een Plusdienst die wij standaard voor elke klant afsluiten bij TransMission. Als de chauffeur toch onverhoopt niet heeft gebeld voordat de levering plaatsvond, meld dit dan a.u.b. aan onze klantenservice.
Kan de zending binnen worden neergezet?
Normaal gesproken wordt er door de transporteur enkel tot aan de eerste deur geleverd, of tot aan de stoep of oprit als de deur niet toegankelijk is voor de palletwagen. De zware palletwagen kan anders namelijk beschadigingen aan het pand of aan de omgeving veroorzaken. Indien de ingang van je woning echter groot genoeg is voor de zending (sommige pallets kunnen zelfs breder zijn dan 220 cm) dan kun je de chauffeur vragen of hij de pallet toch naar binnen kan rijden. Hou er wel rekening mee dat dit volledig op eigen risico is. De transporteur en Fitness Seller kunnen niet aansprakelijk worden gesteld voor eventueles schades die ontstaan aan het pand bij het binnen neerzetten van de zending.
De zending heeft zichtbare beschadigingen bij ontvangst
Bij de levering van grote transportzendingen kun je voor zover mogelijk meteen controleren of alle producten aanwezig zijn en of de verpakkingen in goede staat verkeren. Als er een product ontbreekt of als er een verpakking of product zichtbaar beschadigd is dan kun je de bezorger vragen om daar een aantekening van te maken. Maak vervolgens meteen foto's van de beschadiging en van de verpakking en neem contact op met onze klantenservice om dit te melden.
Zelf afhalen (op afspraak)
Je kunt er ook voor kiezen om je bestelling zelf te komen afhalen in ons afhaalmagazijn in Sittard. Je dient de bestelling wel eerst online in onze webshop te plaatsen, wij kunnen hier ter plaatse namelijk geen bestellingen aannemen of klaarmaken. Na het plaatsen van je bestelling op onze webshop krijg je per e-mail bericht van ons zodra je bestelling klaar staat voor afhalen. Afhalen is enkel op afspraak mogelijk op werkdagen tussen 10.00 uur en 15.00 uur in tijdsblokken van 15 minuten per klant. Neem dus eerst contact op met onze klantenservice om een afspraak te maken voordat je langskomt.
Afhalers worden ingepland in blokken van 15 minuten per klant, zodat iedereen voldoende tijd heeft om zijn of haar bestelling in te laden. Hou er rekening mee dat onze medewerkers niet kunnen helpen bij het inladen van de bestelling. Neem daarom bij het afhalen van grote of zware producten iemand mee die je kan helpen met tillen. Controleer voordat je weer vertrekt of alle producten van je bestelling aanwezig zijn en of dit de juiste producten zijn.
Ons afhaalmagazijn is bereikbaar via de inrit ter hoogte van huisnummer 111, rechts van ons pand. Druk op de bel die tussen de twee rolpoorten hangt om te melden dat je er bent, onze medewerkers zullen je dan zo snel mogelijk komen helpen. Bekijk de locatie van ons afhaalmagazijn op de kaart hieronder of
via Google Maps.
Levering naar het buitenland
Wij bezorgen in enkel in Nederland, België en Luxemburg. Woon je niet in in één van deze landen maar wil je wel graag iets bij ons bestellen? Dan kunnen wij voor je nakijken of een levering naar jouw locatie mogelijk is. Dit is afhankelijk van je locatie en de producten die je wil bestellen. Neem contact op met onze klantenservice en vraag naar de mogelijkheden en de betalings- en verzendingcondities (zoals eventuele aangifteformulieren bij de douane).