Winkelmandje

Er is nog niets in je winkelmandje geplaatst.

Garantie en defecten

Beschadigd bij ontvangst

Als je artikel direct bij ontvangst beschadigd is of niet goed werkt, verzoeken we je om dit meteen te melden aan onze klantenservice. Probeer dit bij voorkeur zo snel mogelijk maar uiterlijk binnen 3 dagen te melden. Er zal vervolgens een passende oplossing worden aangeboden. Wanneer je de schade tijdens de aflevering al constateert dien je de leverancier te vragen om hiervan een aantekening te maken op het ontvangstbewijs. Maak ook duidelijke foto's van de verpakking van de zending zoals deze werd afgeleverd.

Terug naar boven

Stappenplan schade melden

Als je een artikel hebt gekocht dat tijdens gebruik en binnen de garantietermijn kapot is gegaan, kun je dat melden bij onze klantenservice. Voor een spoedige afhandeling verzoeken we je om de volgende gegevens te vermelden:

  1. Je bestelnummer en de aanschafdatum van het artikel.
  2. Een duidelijke omschrijving van de schade en de gebeurtenissen waarbij de schade is ontstaan.
  3. Eén of meerdere foto's of video's waarop het defect duidelijk zichtbaar is.

Na ontvangst van je schademelding zal onze klantenservice deze bekijken en zo snel mogelijk contact met je opnemen over de afhandeling ervan, in de vorm van herstel of vervanging van het artikel.

Terug naar boven

Garantietermijn

Fitness Seller staat voor deugdelijke producten en leeft de conformiteitseis uit de Nederlandse Wet na. Dat wil zeggen dat je mag verwachten dat een door ons geleverd artikel voldoet aan de redelijkerwijs gewekte verwachtingen. Als dat niet het geval is of wanneer een artikel defect raakt, zullen wij natuurlijk ons best doen om dit op te lossen.

Op alle artikelen geleverd door Fitness Seller is de garantietermijn van de fabrikant of leverancier van toepassing. Je kunt de garantietermijn van een specifiek artikel opvragen bij onze klantenservice. Voor zakelijke klanten gelden afwijkende garantievoorwaarden, neem contact met ons op voor de details.

Terug naar boven

Garantiebepaling halterstangen

Voor olympische halterstangen geldt een speciale garantiebepaling. Fabricagefouten, zoals defecte lagers, die bij ontvangst of tijdens de eerste drie maanden van gebruik geconstateerd worden dienen direct gemeld te worden. Buigen is in de meeste situaties uitgesloten van garantie omdat halterstangen bij normaal gebruik en de juiste toepassingen vrijwel nooit permanent kunnen buigen. Meer informatie over de aanbevolen richtlijnen voor het juiste gebruik van halterstangen vind je hier.

Terug naar boven